24 December 2011

AKU NAK SEGAR BALIK MACAM SUSHI TADI


Assalamualaikum semua..


kata orang, makan yang segar segar itu bagus..

sebab tu orang jepun tu bagus kan..

dan sebab tu diorang selalu segar segar kan....*motif segar?*


okey..motif kata kata kat sini nak cakap percubaan untuk makan yang segar segar untuk makan tengahari tadi tak berapa nak menyegarkan macam 5 bulan lepas masa pertama kali makan makanan yang menyegarkan ni..

aku kan mulut jawa...ade hati nak telan makanan macam orang jepun tu..??
mulut mulut busuk disebelah seraya berkata begitu..sungguh tak ayu mereka kan??

kalau konsep satu malaysia sekarang dah diaplikasikan untuk pergi bercuti...apalah salahnya kalau aku pun nak teruskan hasrat perdana menteri tu untuk makanan tengahari aku kali ni..ye dok??

tapi kan weh...belum apa apa lagi..aku dah terkandas..!haha,cakap punyela bongkah..!

padahal, sebelum ni apa saja depan mata aku kebas!

semua serba tak kena.. kot!

pelan pelan kau telan wasabi tu kan..

sampai lah habis bersih!


dan sekarang dari tempoh 2 jam selepasnya aku terseksa...!
smash tepat diberikan!


p/s= makan yang segar segar disini merujuk kepada sushi..jangan cepat prasangka kuning!

No comments:

Post a Comment