08 October 2011

RANJAU HIDUP

tak sangka tindakan aku serranjau ini..

bila aku dah nekad..aku redah..

aku tak kesah..

tapi, aku mengaku...

hidup aku dulu memang bersama mereka...
susah,senang,makan,lapar,sakit,demam,berjaya,gagal...

semua dengan mereka..
merekalah penyumbang semangat hidup aku..
orang luar tak boleh kacau hidup kami..sebab kami tak kacau hidup mereka...langsung!!
jadi,sapa sapa yang cuba cuba buat cobaan meruntuhkan persahabatan kami...siaplah kau!

dan aku!!
selalu dapat besaarr punya perlindungan dari mereka..
sebab mereka siapa..??

sahabat aku...!!

tapi...
orang kata..makin lama kita berkawan...
makin kita tahu..siapa sebenarnya kawan kita tu..
aku taknak cakap lebih..
sebab hati aku lebih tahu sekarang ni..

aku taknak tambahkan lagi beban hati aku ni..
kesian dia..


*mungkin pengorbanan lebih bermakna bila makin payah jalannya*









No comments:

Post a Comment