05 September 2011

INI KERJA GILA..!MEMANG GILA..!

  • ala mokcik...ape nak keji keji ni..bina blog pun salah ke?bukan ngendap laki orang pun..!
  • tak salah kau cakap..?melambak lambak bertindan tindan kerja kau macam kelapa sawit hangit kau dan lagi nak membina blog???ehla..nak kena azan ke kau nih...???
  • azan ape mokcik tengah malam rabun sekarang???
  • eh,aku tunggula azan subuh besok....tapi!kes kau ni tak settle lagi!!ehla..order nahas betul lah kau nih..!
  • ala mokcik..cillek la..sapkok lu..!nak gek rase kaye riban macam hamis jalikha tu,pemess habes macam ella jejari kering...kn tu semua tuntutan kerajaan...kan mokcik kan..??hihihihi
aku tak penah kena keji seteruk ni atas alasan mencari kerja yang tak sepatutnya aku buat!!aku tahu jawapan tu dah ade hatta aku tanye kat makcik jaga beg kat giant tu..tapi..aku bosan yaw dengan kerja kerja lazim aku..penah kan korang rase sebijik macam rasa aku sekarang ni..!janganlah kencing kat kaki kencing nih...!!!tapi ini adalah cubaan pertama aku.cubaan membawa dunia luar aku lebih keluar dari kotak aku selama ni..jadi jangan lah dikeji niat hati ini..untung untung aku boleh bawak korang sama pegi zimbabwe ke,jenguk jenguk cheetah kat sana...mau?

No comments:

Post a Comment