07 October 2011

belum mencuba CHURP CHURP?? cubalah sekarang!!!

eh.eh.eh!

dalam hidup ni selagi apa yang orang ada kita takde kadang kadang akan membuatkan kita nak ada judak benda tu kan..

macam ni..
mula mula dulu...
friendster!
benda pertama yang aku asyik bila nak dtg cc..
waktu tu orang ada..aku tak ada..jadi..
aku pun nak ada..

lepastu..
dah boring boring friendster..
myspace...ye dak??
ruang saya..!
ape tak cukup ke ruang tu selama ni?haha

lepas tu lagi..
zaman facebook pulak..
memang trend gila..
kira teruk yang tahap teruk lah kalau takdak facebook ni..
dan salah seorangnya mustilah aku..
haha..pun aku nak jugak ada macam orang lain ada..
jakun weyh!!

dan biasela..
manusia NI tak pernah cukup..
aku nak jugak ada blog dan mula membina blog blog macam aku menyusun batu bata..
lepas facebook meninggalkan kenangan pahit pada aku..huhuk..sobbs..sobbs..

dan sekarang ni..bila aku nampak ada satu lagi medium yang menseronokkan..
dan bila mana ia pun boleh mendatangkan HASIL..
aku pun nak jugak!!!!
haha..iaitu..

aku pun taktaw la apa sepentingnya churp churp ni kan..
tapi..aku cuba la try test tengok nak daftar kat situ apa yang akan jadi kalau aku daftar..*eh.betul ke ayat penyata aku ni?*

JADI...sekarang ni..nohle kita beramai ramai TRY TEST TENGOK apa akan jadi kalau kita join..!
MOH DERAIH!!

No comments:

Post a Comment